Najbliższe szkolenie


Szkolenia otwarte:

2012-01-26 Ekspert rekrutacji

 

Pro Optima – szkolenia Kraków


W nowoczesnym biznesie zarządzanie doznaniami klientów oznacza dostarczanie im dodatkowej wartości, która w ostatecznym rachunku może decydować o sukcesie rynkowym firmy.

By tworzyć tę wartość, potrzebny jest cały zakres kompetencji pracowników. Dotyczy to zarówno pracowników struktury sprzedaży oraz obsługi klienta jak i menedżerów. Bowiem to ich zachowania i postawa mają niedoceniany wpływ na spełnianie obietnicy marki. Mogą sprzyjać lub przeciwdziałać rozczarowaniu zdobytego często sporym wysiłkiem klienta.

Zapraszamy na szkolenia do Krakowa, magicznej dzielnicy Kazimierz!

W ramach inicjatywy Szkolenia na Kazimierzu Krakowska firma Pro Optima Sp. z o.o upowszechnia wiedzę o czynnikach sukcesu w budowaniu relacji z klientem na każdym z etapów kontaktu klienta z firmą. To przestrzeń kształtowania kompetencji pozwalających na budowanie rzeczywistej, bo opartej o emocje i trwałej, bo wypływającej z motywacji wewnętrznej, lojalności klienta.

Głównym adresatem naszych szkoleń są menedżerowie, którzy szukają inspiracji do nowych inicjatyw: kształtujących kulturę organizacji nastawionej na klienta.

Szkolenia na Kazimierzu adresowane są zarówno do pracowników bezpośrednio kontaktujących się z klientem jak i menedżerów działów sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, wdrożeń oraz Back Office. Zapraszamy menedżerów i specjalistów z Krakowa i całej Polski. Wychodząc bowiem naprzeciw oczekiwaniom klientów jesienią proponujemy udział w szkoleniach także w Warszawie.

Zapraszamy na szkolenianaKazimierzu!

Pro Optima - szkolenia, doradztwo, coaching
Pro Optima Sp. z o.o.

ul. Grzegórzecka 10B/205

31-530 Kraków

tel. +4812 397 79 51
fax. +48 12 378 35 52