Twój sukces to dla nas zobowiązanie!

Zapraszamy na szkolenie:

Od "trudnego" do wiernego

9-10 grudnia, Kraków

 

 


Nasze szkolenia

 
NOWOŚĆ!

Nakładem wydawnictwa
Logo Wolters Kluwer

właśnie ukazała się książka
naszych trenerów:
Olgi Rzyckiej
i Wiesława Porosło pt:
"Menedżer coachem"
Menedżer coachem Olga Rzycka Wiesław Porosło








Zapraszamy także na szkolenie pt:
"Menedżer coachem" - już w październiku!
 






Organizator:     

prooptima

Oczaruj klientów dzięki nowym kompetencjom - oferta szkoleń otwarych Pro Optima


Czy Państwa firma stoi przed wyzwaniem zwiększenia poziomu lojalności klientów?


By stale oczarowywać klientów potrzebne są mocne kompetencje wszystkich pracowników. Niezwykle istotne są umiejętności pracowników struktury sprzedaży i obsługi klienta. Znaczenie mają także umiejętności i postawa pozostałych pracowników bezpośrednio lub nawet nie kontaktujących się z klientem, ale mających wpływ na spełnianie obietnicy danej klientowi.
 

Krytyczną rolę odgrywają osoby kierujące pracą innych: menedżerowie i kierownicy. To oni stanowią wzorce modelujące zachowania, budują kulturę zaangażowania i na co dzień rozwijają kompetencje swych zespołów.


Czy przy takim wyzwaniu kompetencje pracowników mogą być zaledwie przeciętne?

Zapraszam na grupowe i indywidualne szkolenia na krakowskim Kazimierzu, których wspólnym mianownikiem jest rozwój tych kompetencji, które umożliwiają świadome dbanie o emocje i doznania klientów na każdym z etapów kontaktów z firmą, a ostatecznie spełnianie obietnicy marki i oczarowywanie klientów.
 

Tomasz Kras
 







Tomasz Kras 
V-ce Prezes  Pro Optima Sp. z o.o.