Najbliższe szkolenie


Szkolenia otwarte:

2012-05-17 Głos jak dzwon!

Poznaj opinie o szkoleniach ProOptimy

„Dzięki szkoleniu pokonałam bariery przed wystąpieniami publicznymi” - Aneta Cygan, MARG – Mistrzowska prezentacja

Ciekawe case study. Dużo praktycznych przykładów.” - Armatura Kraków – Partnerskie negocjacje zakupowe

„Szkolenie ukazuje wiele spojrzeń na dane zagadnienie, pozwala rozwinąć swoje umiejętności.” - Armatura Kraków – Partnerskie negocjacje zakupowe 

„Szkolenie jest szyte na miarę. Każdy może rozwinąć swój wątek i problem.” - Armatura Kraków – Partnerskie negocjacje zakupowe 

Atmosfera stworzona przez trenerów sprzyja aktywności uczestników, uświadamia mocne i słabe strony uczestników.”  - Armatura Kraków – Partnerskie negocjacje zakupowe 

Można wiele się dowiedzieć o sobie, popełnianych błędach, ale również mocnych stronach, z których nie zdawaliśmy sobie sprawy.” - Armatura Kraków – Partnerskie negocjacje zakupowe

Ciekawe szkolenie, przydatne wszystkim, ułatwiające kontakty biznesowe.” Bank Zachodni WBK – savoir-vivre

„Szkolenie doskonale wskazuje słabe strony, pomaga wyjść z rutyny.” Handlowiec, Bruk Bet

Szkolenie uczy kontaktu bezpośredniego, pomaga eliminować błędy.” Kierownik biura sprzedaży, Bruk Bet

„Szkolenie pozwala na spojrzenie na dany temat z drugiej strony (ze strony klienta), umożliwia nam również uświadomienie swoich słabych i mocnych stron.” Kierownik biura sprzedaży, Bruk Bet

Przydatne informacje w rozmowach z pracownikami.”  - Carlsberg Accounting Service Centre - Szkolenia menedżerskie w ramach wdrażania Standardu Obsługi Klienta

„Jest to dobra okazja do usystematyzowania swojej wiedzy, zachowań, które wcześniej wynikały z intuicji, spotkanie się w szerszym gronie i dowiedzenie się więcej organizacji.” - Carlsberg Accounting Service Centre - Szkolenia w ramach wdrażania Standardu Obsługi Klienta

„Szkolenie pomaga podnieść poziom samoświadomości i pomaga zdiagnozować swoje słabe i mocne strony w pracy menedżerskiej.” - Carlsberg Accounting Service Centre - Szkoelnia w ramach wdrażania Standardu Obsługi Klienta

„Takie szkolenie pomaga uświadomić sobie swoje mocne i słabe strony, sprzyja do refleksji nad sobą, pokazuje co wymaga naprawy.” - DUKA Doskonalenie umiejętności menedżerskich

„W pewnych kwestiach wiele rzeczy wydaje się oczywiste przez co przywiązujemy mniejszą wagę do nich. Warto ugruntować taką wiedzę, aby móc z niej efektywnie korzystać.” - DUKA Doskonalenie umiejętności menedżerskich

„Szkolenie wskazuje drogę do pozytywnych zmian.” - DUKA Doskonalenie umiejętności menedżerskich

„Uważam, że po takim szkoleniu wzrośnie moja sprzedaż.” Elektroplast – Skuteczna rozmowa sprzedażowa

„Szkolenie to daje możliwość nauczenia się lepszych nawyków biznesowych.”  Elektroplast – Skuteczna rozmowa sprzedażowa

Dobra organizacja czasu, świetny kontakt z pracownikami, omawianie rzeczy przydatnych w codziennych rozmowach z klientem.” Elektroplast – Skuteczna rozmowa sprzedażowa

Pozwala sprawniej, efektywniej rozmawiać z klientem, zaoszczędzić czas, zbudować lepsze relacje i zdobyć większe grono klientów.” MARG - Od trudnego do wiernego

Szkolenie sprzyja podniesieniu swoich umiejętności z zakresu obsługi klienta, co w naszej pracy jest bardzo ważne.” MARG - Od trudnego do wiernego

Świetna atmosfera, zero nudy odpowiednie przerwy, nie ma zbytniego natłoku informacji a tylko praktyczne rzeczy.” - mBank – Skuteczna rozmowa sprzedażowa

„Szkolenie dało mi dużo do myślenia. Zainspirowało do pracy nad sobą, do zmiany przyzwyczajeń.” - mBank – Skuteczna rozmowa sprzedażowa

Jeżeli chodzi o moje osobiste odczucia to szkolenie było w bardzo fajny sposób poprowadzone. Nawet nie sądziłam, że będę aktywna :).” - mBank – Skuteczna rozmowa sprzedażowa

Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie. Tematy przydatne w życiu i w pracy.” - monipol - Doskonalenie umiejętności komunikacji

Miła atmosfera, swoboda wypowiedzi, ciekawe formy wychwytywania problemu.” - monipol - Doskonalenie umiejętności komunikacji

Jest to inne spojrzenie na prezentowany temat – nie na zasadzie wykładu ale wspólnej współpracy i aktywności uczestników szkolenia.” - monipol - Doskonalenie umiejętności komunikacji

Poruszana tematyka i bardzo ciekawe ćwiczenia powodują, że jest się bardziej otwartym na niekonwencjonalne rozwiązanie problemów oraz na osoby, często nowe, z którymi trzeba współpracować.” - Narodowy Bank Polski - Doskonalenie kreatywności

Szkolenie ułatwia proces twórczy, rozwiązywanie problemów, uczy pracy grupowej.” Narodowy Bank Polski - Doskonalenie kreatywności

„Szkolenie bardzo interesujące, kreatywne, rozwijające, zmuszające do dogłębnej analizy problemu.” Narodowy Bank Polski - Doskonalenie kreatywności

„Bardzo ciekawe zajęcia, prowadzone w profesjonalny sposób.”- Narodowy Bank Polski - Doskonalenie kreatywności

Szkolenie jest rozwijające i uczy dystansu do siebie, otwiera umysł na innych, daje nowe spojrzenie na rutynowe problemy.” - Narodowy Bank Polski - Doskonalenie kreatywności

„Można zobaczyć, że do trudnych ścisłych tematów można podejść niekonwencjonalnie.” - Narodowy Bank Polski - Doskonalenie kreatywności

„Trenerzy – super!!!” - Narodowy Bank Polski - Doskonalenie kreatywności

„Szkolenie uważam za bardzo interesujące, mam nadzieję, że znajdzie swoje zastosowanie i efekty w pracy.” - Narodowy Bank Polski - Doskonalenie kreatywności

„Szkolenie pozwala spojrzeć z dystansu na różne rzeczy np. dynamikę pracy grupy, determinanty, efektywności. Funkcja integracyjna szkolenia”. Narodowy Bank Polski - Doskonalenie umiejętności analitycznego myślenia

“Tak bo jest to taka gimnastyka umysłu w przyjaznej (atrakcyjnej) formie”. Narodowy Bank Polski - Doskonalenie umiejętności analitycznego myślenia

Bardzo dobrze przeprowadzone szkolenie w ciekawy sposób.” - Narodowy Bank Polski - Doskonalenie umiejętności analitycznego myślenia

Wyjątkowo ciekawe szkolenie pozwalające poznać swoje możliwości umysłowe, zdolność logicznego rozumowania.” - Narodowy Bank Polski - Doskonalenie umiejętności analitycznego myślenia

Szkolenie pokazuje, że czasem warto wyjść poza schemat i jak efektywniej pracować w zespole.” - Narodowy Bank Polski - Doskonalenie umiejętności analitycznego myślenia

Szkolenie porządkuje to co wydaje się, że wiemy.” - Narodowy Bank Polski - Doskonalenie umiejętności analitycznego myślenia

Szkolenie daje możliwość poćwiczenia myślenia abstrakcyjnego i ukazuje braki w niektórych aspektach przetwarzania analizowania informacji.” - Narodowy Bank Polski - Doskonalenie umiejętności analitycznego myślenia

Szkolenie było bardzo interesujące i ćwiczyło wyobraźnię i techniki myślenia. Bardzo dobre ćwiczenie umysłu!” - Narodowy Bank Polski - Doskonalenie umiejętności analitycznego myślenia

Temat szkolenia uważam, że jest bardzo interesujący, wiele aspektów będzie można wykorzystać w pracy codziennej, w życiu zawodowym i prywatnym.” - Novartis - Autoprezentacja

Szkolenie otwiera oczy na nieznane bądź niezauważalne aspekty np. opinia o nas samych.” - Novartis - Autoprezentacja

Szkolenie nie przechodzi nad tematem powierzchownie.” - Novartis - Autoprezentacja

„Bardzo chętnie polecę szkolenie innym.” - Novartis - Autoprezentacja

„Bardzo podobała mi się P. Olga, Jej otwartość, humor i luz. Nie czułam się skrępowana. Wprowadziła bardzo dobra atmosferę w czasie szkolenia.” - Novartis - Autoprezentacja

„Szkolenie daje możliwość zaobserwowania jak nasze prezentacje odbierają inne osoby, poznanie mocnych i słabych stron” - POSNET – Mistrzowska prezentacja

„Szkolenie pozwala odnaleźć swoje słabe i silne strony, dzięki temu wiemy co eliminować a na czym budować swój rozwój.” - POSNET – Mistrzowska prezentacja

„Szkolenie pozwala podnieść jakość prowadzonych prezentacji lub wręcz ich nauczyć albo jak prezentacje wykonać i przygotować.” - POSNET – Mistrzowska prezentacja

„Bezstronnie możemy sprawdzić swoje umiejętności, wady i zalety.” Quantum SoftwareMistrzowska prezentacja

„Przydatne, eliminuje dużo problemów, których nie jesteśmy świadomi, a dużo znaczą.” Quantum SoftwareMistrzowska prezentacja

„Nie poleciłbym szkolenia - po co robić sobie konkurencję.” Quantum SoftwareMistrzowska prezentacja

„Takie szkolenie jest przydatne w naszej pracy, jak i w każdej branży związanej z obsługą klienta, pomaga we współpracy z klientem.” Stream – Obsługa trudnego klienta

„Szkolenie profesjonalne, mnóstwo wiedzy teoretycznej i praktycznej (scenki, analiza).” Stream – Obsługa trudnego klienta

„Wiedza zdobyta podczas szkolenia pomaga w zmianie zachowań – radzenie sobie ze stresem i emocjami, nie tylko klientów, ale i pracowników, własnymi.” STREAM COMMUNICATIONS – Obsługa trudnego klienta

„Zaskoczyło mnie to szkolenie. Nie spodziewałem się, że będzie takie kreatywne. Myślałem, że będzie to na zasadzie wypracowania (nauczenia) pewnych schematów. Zaskoczenie jak najbardziej na +.”  STREAM COMMUNICATIONS – Obsługa trudnego klienta

„To, co szczególnie mi się podobało, to warsztatowy charakter szkolenia. To, że było ono prowadzone aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas wykładów, ćwiczeń grupowych, scenek rodzajowych, nagrań video.” STREAM COMMUNICATIONS – Obsługa trudnego klienta

Szkolenie było prowadzone profesjonalnie i dało dużo satysfakcji” Real Finanse/Sygma Bank – "Od trudnego do wiernego" - Obsługa trudnego Klienta

Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Wiem co powinnam poprawić w swoim zachowaniu i jakie mam mocne strony.” Real Finanse/Sygma Bank – "Od trudnego do wiernego" - Obsługa trudnego Klienta

Dziękuję za doskonałe szkolenie i wspaniały klimat spotkań.” - Real Finanse/Sygma Bank – "Od trudnego do wiernego" - Obsługa trudnego Klienta

Mało suchej teorii, wszystko poparte było przykładami, scenkami. Pomiędzy uczestnikami wymienialiśmy się doświadczeniami, problemami, które nas spotykają na co dzień. Sympatyczna, luźna atmosfera w grupie.” - Real Finanse/Sygma Bank – "Od trudnego do wiernego" - Obsługa trudnego Klienta

Myślę że każda osoba, która ma do czynienia z klientem bądź dostawcą powinna przejść takie szkolenie”  TRW Steering Systems– Partnerskie negocjacje zakupowe

Miła sympatyczna atmosfera. Ciekawe tematy podjęte podczas szkolenia. Prowadzący dobrze przygotowani, w ciekawy, zrozumiały sposób przekazywania informacji”  TRW Steering Systems– Partnerskie negocjacje zakupowe

Zajęcia były bardzo ciekawe i profesjonalnie przygotowane.” - TRW Steering Systems– Partnerskie negocjacje zakupowe

Osoby prowadzące z dużym doświadczeniem i kompetentne. Szkolenie prowadzone bardzo ciekawie.” - TRW Steering Systems– Partnerskie negocjacje zakupowe

Bardzo dobre szkolenie, najbardziej podobała mi się duża ilość ćwiczeń, że nie opierało się szkolenie na suchej teorii, ale właściwie na przykładach i ćwiczeniach, które na pewno zostaną na długo w pamięci i pozwolą wdrożyć nowe umiejętności w życie” - TRW Steering Systems– Partnerskie negocjacje zakupowe

Szkolenie zostało przeprowadzone w oparciu o przykłady co wg mnie daje większą wartość niż sama teoria, pokazuje metody jakie można stosować, na co zwracać uwagę.” - TRW Steering Systems– Partnerskie negocjacje zakupowe

Interesujące i bardzo ciekawie przeprowadzone szkolenie.” WASKO - Zarządzanie zespołem projektowym

Otwarta formuła szkolenia, przyjazne nastawienie i luz trenera sprzyjały otwarciu się na techniki prowadzenia skutecznej prezentacji” Aleksandra Kostrzewska - Gospodarczy Bank Wielkopolski Mistrzowska prezentacja

„Jestem zadowolony ze szkolenia. Tematyka zajęć będzie m przydatna w pracy nad sobą” Ryszard Kętrzyński - Śnieżka Mistrzowska prezentacja

„Jestem bardzo zadowolony z przeprowadzonego szkolenia. Tak trzymać :) ” Patryk Pytko – Śnieżka Mistrzowska prezentacja

Nie polecę szkolenia – będę miał przewagę :)” WASKO – Zarządzanie zespołem projektowym

Pro Optima - szkolenia, doradztwo, coaching
Pro Optima Sp. z o.o.

ul. Grzegórzecka 10B/205

31-530 Kraków

tel. +4812 397 79 51
fax. +48 12 378 35 52