Najbliższe szkolenie


Szkolenia otwarte:

2012-02-23 Menedżer coachem

Skuteczna rozmowa sprzedażowa

Jak rozpoznawać potrzeby klienta i pozyskiwać jego zaufanie?

Kiedy sprzedawcy tracą klientów? Na czym polega ich najczęstszy błąd?

Bardziej skupiają się na potrzebach swoich niż klientów. Brak im wtedy wyczucia. Opowiadanie o walorach oferty lub próba domykania sprzedaży bez zdobycia zaufania klienta na ogół uruchamia jego reakcję obronną. Potem trzeba radzić sobie z zastrzeżeniami. Najwytrwalsi docierają do etapu prezentacji ceny i ... konieczności jej obrony. Klient, który nie widzi dla siebie wartości w oferowanym produkcie czy usłudze musi tak zareagować.

Zanim klient rozważy korzyści oferty, wie już czy „kupił” – handlowca. 
A ten albo zwiększył swój kredyt zaufania albo całkowicie go utracił zachwalając swą ofertę.

Co klienci mówią swym zachowaniem? - „Nie chcę, żebyś mi sprzedawał. Nie chcę popełnić błędu. Chcę dokonać właściwego wyboru.” Tymczasem handlowcy:

  • nie umieją pytać,
  • są niecierpliwi,
  • wywierają presję na kliencie,
  • błagają o zakup

w efekcie nie stają się partnerem do rozmowy o prawdziwych dylematach klienta.

Jeśli chcesz sprawić, aby w głowach Twoich klientów pojawiła się myśl: „Wreszcie rozmawiam z kimś rozsądnym”, to przyjedź na szkolenie Skuteczna rozmowa sprzedażowa.

Czego możesz się nauczyć jako uczestnik?

  • Rozpoznawać i reagować na emocje i ukryte motywy klienta. Emocje nie kłamią, więc będziesz umiał trafniej ocenić, czy jesteś na właściwej drodze,
  • Stosowania mocnych pytań, które otwierają klienta i ujawniają jego potrzeby,
  • Wzrośnie Twoja siła perswazji. Dzięki znajomości potrzeb klienta będziesz mógł używać przekonujących argumentów prezentując w adekwatnym momencie ofertę.
  • Oszczędzać czas. Posługując się pytaniami szybciej dokonasz selekcji klientów, by angażować swoją energię w tych, którzy lepiej rokują.
  • Obniżać koszt pozyskania nowego klienta. Skupiając się na kliencie i jego potrzebach, łatwiej będziesz mógł go przekonać do siebie, swojej firmy, a w końcu do oferty.
  • Większej efektywności działań. Dysponując narzędziem skutecznej sprzedaży, będziesz przeżywać mniej stresu i będziesz mieć lepsze wyniki.
Brzmi interesująco?

 

Tener prowadzący: Tomasz KrasTomasz Kras

Czas trwania: 2 dni

Miejsce realizacji: Kraków, Hotel Kazimierz

Koszt udziału: 1270 zł + VAT (23%)/osoba

 

Sprawdź opinie o szkoleniu "Skuteczna rozmowa sprzedażowa"

 

Szkolenie było realizowane m.in. dla pracowników:

mBank, Merida, BRUK-BET, Elektroplast, Drukarnia Dimograf, interia.pl

Szkolenie prowadzą trenerzy:

Terminy:

Pro Optima - szkolenia, doradztwo, coaching
Pro Optima Sp. z o.o.

ul. Grzegórzecka 10B/205

31-530 Kraków

tel. +4812 397 79 51
fax. +48 12 378 35 52