Najbliższe szkolenie


Szkolenia otwarte:

2012-02-23 Menedżer coachem

Szkolenia z Obsługi Klienta

Obsługa klienta Twojej firmy decyduje o rentowności Twojego biznesu. Chyba, że masz pozycję monopolisty...

Jeśli nie, to niezależnie, czy przyjmiesz perspektywę roczną czy dziesięcioletnią to od jakości obsługi jakiej doświadcza klient zależy trwałość z nim relacji i to jakiego zysku możesz się spodziewać w przyszłości. Jakość obsługi klienta decyduje o lojalności klienta.

Obsługą to nie tylko załatwianie reklamacji czy serwis. To sposób traktowania klienta przez każdą osobę, która ma kontakt z klientem dłużej niż 5 sekund – jak mawiał Jan Carlton.

Ważne są umiejętności osób, które bezpośrednio kontaktują się z klientami firmy: sprzedawców, handlowców, reprezentantów i przedstawicieli handlowych, pracowników działów obsługi klienta, serwisu i reklamacji ale jeszcze ważniejsza jast postawa i kompetencje ich mendżerów.

Czy ich poziom kompetencji gwarantuje właściwą obsługę? Taką jakiej oczekuje Wasz klient?

A może jest na tym polu wiele do zrobienia. Jeśli istotne są umiejętności zapraszamy na przykład na szkolenie: z obsługi "trudnego klienta".

Jeśli Twoje potrzeby wykraczają poza zwykłe szkolenie napisz do nas a z chęcią poznamy Twoją sytuację i zastanowimy się jakiego działanie i do kogo adresowane przniesie pożądany efekt w postaci znacząco lepszej obsługi klienta. Zależy Ci na niej prawda?

 

Jeśli jednak nie obsługujszesz klienta firmy to z pewnością obsługujesz kogoś kto to robi. Od jakości obsługi klienta wewnętrznego zależy więc także to czego doświadczy klient, który Wam płaci. Czy poziom tej obsługi jest w Twojej firmie wystarczający? A może już był przyczyną niewłaściwego potraktowania klientów a nawet ich utraty?

Skorzystaj ze szkolenia Obsługa Klienta wewnetrznego. Szkolenie to jest dedykowane pracownikom, którzy częściej niż inni mają do czynienia z współpracownikami firmy: pracownicy administracji, działu HR, sekretarki, specjaliści i menedżerowie pełniący rolę usługodawcy wobec biznesu firmy.

Świadomość roli ale i konkrentne umiejętności: komunikacyjne i emocjonalne zdecydować mogą o tym czy pozyskanego klienta utrzymacie i zasłużycie sobie na lojalność.

A może będzie wręcz odwrotnie i ponownie energię zaangażujecie w jakże kosztowne pozyskiwanie nowych klientów. A wiesz wiesz ile kosztuje Twoją firmę pozyskanie nowego klienta... IMB obliczyło, że 500% więcej niż obsługa już pozyskanych... A ile Twoją firmę?

 

Pro Optima - szkolenia, doradztwo, coaching
Pro Optima Sp. z o.o.

ul. Grzegórzecka 10B/205

31-530 Kraków

tel. +4812 397 79 51
fax. +48 12 378 35 52